Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>1989 metų gruodžio 21 dienos Vienuoliktosios Tarybos direktyvos 89/666/EEB nuostatų problemiškumas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

1989 metų gruodžio 21 dienos Vienuoliktosios Tarybos direktyvos 89/666/EEB nuostatų problemiškumas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Įvadas. Europos Sąjungos (ES) teisė ir nacionalinė teisė. Kolizijų atsiradimas. Europos sąjungos bendrovių teisė. Harmonizavimo samprata ir pagrindiniai tipai. Teisiniai harmonizavimo pagrindai. Bendrovių teisės harmonizavimas. Direktyvų kaip harmonizavimo instrumento tinkamumas. Direktyva. Direktyva kaip teisės derinimo priemonė. Direktyvos įgyvendinimas. Direktyvų normų įgyvendinimo metodai. Kaip praktiškai įgyvendinti direktyvų normas. Direktyvų normų įgyvendinimo priemonių rūšys. Direktyvų normų įgyvendinimo priemonių turinys. Kas atsitinka neįgyvendinus normų. Vienuoliktoji direktyva ir jos nuostatų problematiškumas. Vienuoliktos direktyvos tikslas. Apimtis. Kitų valstybių narių bendrovių filialai. Trečiųjų šalių bendrovių filialai. Įvairios bendrosios nuostatos. Įgyvendinimas jungtinėje karalystėje. Pagrindinės problemos iškilusios derinant vienuoliktos ir kitų direktyvų nuostatus su nacionaline įmonių teise. Įmonių teisės norminiai aktai. Administraciniai gebėjimai. Lietuvos respublikos teisės aktų nesuderinamumas tarpusavyje ir su Acqui communautaire. Vertimo klaidos. Direktyvos tiesioginio taikymo problematiškumas. Išvados.

Ištrauka

1992 m. vasario 7 d. Mastrichte pasirašius Europos Sąjungos (ES) sutartį, kuri įsigaliojo 1993m. lapkričio 1 d., kai valstybės narės ją ratifikavo, buvo įkurta Europos Sąjunga (ES). Europos Sąjungos sutartyje nurodoma, kad ši sutartis yra nauja pakopa kuriant pačią glaudžiausią Europos žmonių sąjungą, kurioje piliečiai turi plačiausias teises dalyvauti priimant sprendimus. Sąjungos tikslas – nuosekliai ir solidariai reguliuoti santykius tarp valstybių ir jų piliečių.
Sąjunga savo tikslų siekia įgyvendindama bendrą žemės ūkio, žvejybos, transporto, aplinkos apsaugos, užsienio perkybos, konkurencijos, plėtros, regioninės energetikos ir muitų politiką. Ji taip pat koordinuoja tyrimų ir plėtotės, telekomunikacijų, valstybių narių ekonominės politikos programas, kurios užtikrintų ekonominį ir socialinį susitelkimą, ekonominę ir valiutų sąjungą.
Šiandien Europos Sąjunga yra didžiausia pasaulyje tarptautinė organizacija, apimanti 3.2 mln. kv. kilometrų, vienijanti 15 valstybių ir daugiau kaip 370 milijonų gyventojų. Tai valstybių asociacija, siekianti glaudesnės ekonominės ir politinės integracijos vardan savo piliečių gerbūvio užtikrinimo, taikos ir stabilumo Europoje.
Europos Sąjungos plėtra yra vienas reikšmingiausių įvykių ne tik šiandieninėje Europoje, bet ir pasaulyje. Todėl Lietuvai yra labai svarbu būti šios sąjungos nare tiek politine tiek ekonomine prasme.Kad ja taptų Lietuva turėjo įgyvendinti vieną pagrindinių šio reiškinio aspektų – valstybių kandidačių teisės suderinimą su Europos Sąjungos teise.
Lietuvoje teisės derinimo su Europos Bendrijų bendrovių teise pradžia galima laikyti 1990 metus, kai buvo priimti Akcinių bendrovių įstatymas, Įmonių įstatymas, Įmonių rejestro įstatymas.
Detaliau Europos Bendrijų bendrovių teisės direktyvos bei reglamentas buvo analizuojami tobulinant Akcinių bendrovių įstatymą bei įmonių registravimo procedūras nuo 1992 metų. Šioje srityje pagalbą teikė Danijos Vyriausybė bei trys PHARE projektai: Lietuvos teisės derinimas su Europos Bendrijų teise (Berlioz ir Co, 1993-1994), Pagrindinių Lietuvos komercinių įstatymų modernizavimas (Bishop & Robertson Chalmers, 1997-1999) bei Parama Lietuvos integracijai į Europos Sąjungą (SEIL, 1999-2000).
Įmonių teisės suartėjimo instrumentas yra direktyvos, kurias kartu priima Taryba ir Europos Parlamentas. Remiantis EBS 249 str. direktyva yra privaloma kiekvienai valstybei narei, kuriai ji skirta, rezultato, kurį reikia pasiekti atžvilgiu, bet nacionalinės valdžios institucijos pasirenka jos įgyvendinimo formą ir būdus. Lietuva norėdama pilnai suderinti savo įmonių teisę su Europos bendrijos įmonių teise turėjo įgyvendinti net devynias įmonių teisės direktyvas, reglamentuojančias jose nustatytų įmonių rūšių steigimą ir veiklą, todėl apie vienos iš jų nuostatų problematiškumą bei perkėlimo į Lietuvos teisę problemas bei būtinumą ir bus kalbama šiame darbe.
Tai bus 1989 m. gruodžio 21 d. Vienuoliktoji Tarybos direktyva 89/666/EEB dėl atskleidimo reikalavimų filialams, įsteigtiems valstybėse narėse tam tikrų tipų bendrovių, kurioms taikomi kitos valstybės įstatymai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-21
DalykasTeisės kursinis darbas
KategorijaTeisė
TipasKursiniai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai38
Dydis109.24 KB
AutoriusGedzis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasV. Jaruševičius
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 1989 metu gruodzio 21 dienos Vienuoliktosios Tarybos direktyvos 89666EEB nuostatu problemiskumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 45 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • V. Jaruševičius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą