Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Teisinis inovacijų juridinio apiforminimo, naudojimo ir aktyvinimo reglamentavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Teisinis inovacijų juridinio apiforminimo, naudojimo ir aktyvinimo reglamentavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Valstybės pozicija inovacijų atžvilgiu. Inovacijų plėtrą skatinantys teisiniai veiksniai. Teisinė inovacijų paieškos, juridinio apiforminimo, adaptavimo ir naudojimo aplinka. Inovacijų objektai ir subjektai. Inovacijų subjektai. Inovacijų objektai. Patentų išdavimo ir licenzijų suteikimo bei naudojimo tvarka. Patento naudojimo teisėtumas. Adaptuotinų inovacijų paieška. Inovacijų juridinio apiforminimo aspektai. Juridiniai inovacijų adaptavimo procesai. Inovacijų apsaugos garantai ir jų komentarai. Teisinis inovacinės veiklos aktyvinimo Lietuvoje reglamentavimas. Inovacinės veiklos aktyvinimo Lietuvoje teisinės sąlygos. Inovacinės veiklos aktyvinimo teisinės galimybės. Inovacinės veiklos teisinės apsaugos praktika. Inovacinės veiklos aktyvinimo praktika Lietuvoje. Išvados.

Ištrauka

Šiuo metu Lietuva yra įtraukta į Vidurio ir Rytų Europos šalyse sparčiai vykstančius sudėtingus perėjimo į rinkos ekonomiką bei integracijos į europines erdves procesus bei ekonomikos globalizavimą. Šie procesai sąlygoja būtinybę spręsti daugelį netradicinių uždavinių, tiesiogiai susijusių su inovacijų procesu. Inovacinės veiklos plėtojimas ir aktyvinimas įgalina įvairiapusiškai modernizuoti gamybos bei paslaugų teikimo struktūras, tobulinti kuriamus produktus bei naudojamas technologijas, didinti jų tarptautinį konkurencingumą, kuris yra vienas svarbiausių šalies ekonomikos plėtros veiksnių. Tačiau inovaciniam procesui verslo aplinkoje spartinti, t.y. naujoms technologijoms diegti, naujiems gaminiams kurti ir pateikti į rinką, įmonių ir organizacijų konkurencingumui didinti, labai svarbi inovacijų teisinė reglamentavimo sistema. [2]
Suprantama, kad valdant inovacijų procesą, reikia atlikti visus valdymo ciklo darbus: prognozavimą, planavimą, organizavimą ir reguliavimą. Tam turi būti sukurta ir įgyvendinama palanki teisinė norminių aktų, įstatymų ir kitų inovacijų kūrimą, adaptavimą bei naudojimą reglamentuojančių dokumentų bazė.
Tik nuo egzistuojančios teisinės sistemos priklausys inovacinio mąstymo, inovacijų skatinimo ir technologijų perdavimo infrastruktūros lygis. Valstybė turi užtikrinti tokį tesės norminių aktų rinkinį, kuris leistų į inovacijų procesą įtraukti ir verslo įmones, kurioms inovacijų kūrimas ir įgyvendinimas tampa gyvybiškai svarbus laiduojant produkcijos konkurentiškumą.
Tik tobulas teisinis inovacijų aplinkos reglamentavimas leis užtikrinti tokią paskolų, garantijų, draudimo sistemą, kuri skatintų rizikuoti kuriant naujas technologijas, paslaugas bei adaptuojant ir naudojant jau sukurtus inovacinius produktus. Didelis dėmesys turėtų būti skirtas ir privatiems investuotojams, bei tarnybų, teikiančių informaciją apie naujausių technologijų perspektyvumą, rinkos prognozes ir pan., kūrimui.
Apskritai tobulesnis teisinis reglamentavimas leistų numatyti svarbiausias inovacijų kūrimo, adaptavimo ir taikymo kryptis, skirti resursus, sutelkti talentus taip, kaip to reikalauja dabartinė situacija.
Dabartiniai, šiek tiek patobulinti įstatymai, nutarimai, norminiai aktai padėtų sujungti mokslą, techniką ir gamybą, kas gerokai sutrumpintų inovacijų pritaikymo laiką.

Valstybės pozicija inovacijų atžvilgiu tiesiogiai susijusi su inovacijų plėtrą skatinančiais veiksniais.
Mokslo rezultatų panaudojimo kelias ilgas ir reikalauja daug pastangų. Todėl, visuomenė, nenorinti likti technologinės, ekonominės ir socialinės bei kultūrinės pažangos kryžkelėje, turi kurti palankią aplinką naujam verslui. Šis vyraujantis koordinavimo ir skatinimo vaidmuo turi tekti valstybei, kurios pareiga – formuoti inovacinėms firmoms palankią įstatymų, ekonominę, finansinę ir informacinę bazę, trumpai tariant kurti ir įgyvendinti palankią valstybinę inovacijų politiką. Suvokimas, kad inovacijos yra valstybės rūpesčio objektas, Lietuvoje dar sunkiai prigyja. Valstybė turi suformuluoti aiškius tikslus ir būdus užsibrėžtam tikslui pasiekti. [1] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-26
DalykasTeisės kursinis darbas
KategorijaTeisė
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis45.45 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2001 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasStaškevičius
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Teisinis inovaciju juridinio apiforminimo naudojimo ir aktyvinimo reglamentavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Staškevičius
  • 2001 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą