Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Reklamos reglamentavimas ir vartotojo teisė į informavimą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos reglamentavimas ir vartotojo teisė į informavimą

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Reklamos esmė, poveikis vartotojui. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos vartotojas. Reklamos poveikis vartotojui ir psichologinis. reklamos efektyvumas. Reklamos kontrolė. Ištrauka iš Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo. Ištrauka iš Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo. Išvados. Praktinė dalis.

Ištrauka

Daugelis iš mūsų žino, kas tai yra reklama. Bet ar suvokiame, kaip ji yra reglamentuojama, kokios yra vartotojo teisės ir kaip jos ginamos atsiradus pažeidimams? Pasitelkus Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą, kurio tikslas yra gerinti vartotojų informavimą apie prekes ir paslaugas, ginti vartotojų interesus, laisvę bei sudaryti sąlygas reklaminei veiklai plėtoti – ieškosime atsakymų į šiuos bei kitus klausimus.
Šiame darbe aptarsime ir pacituosime Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą, vartotojo teisę į informavimą, trumpai apibūdinsime pagrindinius reklamos tikslus, poveikį vartotojui. Nusprendėme pasirinkti šia temą todėl, jog norėjome kuo daugiau sužinoti apie tai, kuo siejasi reklama ir teisės mokslas. Siekėme išsiaiškinti vartotojo teises, užtikrinamas garantijas bei vartotojų informavimo priemones. Manome, kad mūsų specialybės studentams ši informacija bus labai įdomi, svarbi ir naudinga. Didžiąją darbo dalį sudaro Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas, Lietuvos reklamos kodeksas, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymas bei informacija iš vadovėlių. Pradžioje aptarsime reklamos esmę ir poveikį vartotojui, vėliau – reklamos kontrolę. Šiuo darbu siekėme surinkti ir susisteminti medžiagą "Reklamos reglamentavimo ir vartotojų teisės į informavimą" tema.
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Reklamos teorija formavosi iš kitų mokslų: sociologijos, psichologijos ir socialinės psichologijos. Sociologija padeda nustatyti tikslinę reklamos poveikio grupę. Psichologija atsako į klausimą, kaip žmogus suvokia reklamą, nagrinėja dėmesį, mąstymą, atmintį. Socialinė psichologija leidžia suvokti, koks yra visuomenės nuomonės formavimo mechanizmas, kaip visuomenėje sklinda informacija.
Svarbiausi reklamos esmę apibūdinantys bruožai yra šie:
Reklama yra mokama komunikacijos forma. Reklamos užsakytojas už reklamą moka reklamos agentūrai, reklamos gamintojui ar reklamos skleidėjui.
Reklamos užsakytojas yra žinomas. Užsakovas dažniausiai save įvardija, prisistato, arba iš reklamos teksto tampa aišku, kas tos reklamos savininkas.
Reklama stengiasi įtikinti pirkėją. Bet kuri reklama apie siūlomą prekę ar paslaugą visada kalba tik gerai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-24
DalykasTeisės referatas
KategorijaTeisė
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai6 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis17.45 KB
AutoriusAushra
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDiana Bukantaitė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos reglamentavimas ir vartotojo teise i informavima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Diana Bukantaitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą