Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Nesąžininga konkurencija ir jos apraiškos formos: praktikos analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Nesąžininga konkurencija ir jos apraiškos formos: praktikos analizė

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Konkurencijos samprata. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos Taryba. Konkurencijos tarybos. Reklamos įstatymo priežiūra. Praktinė dalis. Konkurencijos Tarybos nagrinėta byla dėl klaidinančios reklamos tarp Tele2 ir Omnitel. Konkurencijos Tarybos nustatyti pažeidimai remiantis konstitucija. Konkurencijos Tarybos taikytinos nuobaudos už reklamos įstatymo pažeidimus remiantis Konstitucija. Išvados.

Ištrauka

Darbo tema – "Nesąžininga konkurencija ir jos apraiškos formos: praktikos analizė" buvo pasirinkta todėl, kad ateityje man, kaip pradedančiam karjerą verslininkui, tai bus naudinga. Visų pirma tuo, kad norint sėkmingai dirbti ir konkuruoti verslo pasaulyje, tiesiog privaloma žinoti kokiu būdu ir kaip reikia "kovoti" prieš konkurentus; taip pat kokių veiksmų imtis ir kur kreiptis susidūrus su nesąžininga konkurencija.
Darbe bandysiu išanalizuoti keletą realių pavyzdžių, susijusių su nesąžininga konkurencija ir jau išnagrinėtų Konkurencijos Tarybos; taip pat pateiksiu savo išvadas ir palyginsiu jas su tomis, kurių priėjo Konkurencijos Taryba. Taigi toks ir būtų šio tyrimo tikslas.
Tyrimo uždaviniai:
Trumpai apibūdinti kas tai yra konkurencija, kuo ji skiriasi nuo nesąžiningos taip pat, kokie yra ją ribojantys įstatymai ir kokia yra Konkurencijos Tarybos veikla;
Surasti keletą bylų susijusių su nesąžininga konkurencija, kurias jau yra išnagrinėjusi Konkurencijos Taryba;
Išanalizuoti jas ir pateikti savo išvadas;
Palyginti savo išvadas su Konkurencijos Tarybos pateiktomis išvadomis;
Nuspręsti ar Konkurencijos Tarybos pateiktos išvados ir pritaikytos sankcijos dėl nesąžiningos konkurencijos buvo teisingos ar ne, ir išteisinti arba pasmerkti bylos dalyvius, arba Konkurencijos Tarybą.
Konkurencija – tai savotiškos gamybos bei prekybos įmonių ar paslaugų teikėjų varžybos dėl vartotojų palankumo, lojalumo. Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą.
Laisvos ekonomikos priešininkai teigia, kad konkurencija yra plėšrūniško pobūdžio, tačiau ją juk riboja vartotojai – jie renkasi vienokią ar kitokią, jiems geriausią produkciją pagal savo pasirinktus kriterijus – patogumą, kokybiškumą, kainą, saugumą ir panašiai. Todėl gamintojai, prekybininkai ar paslaugų teikėjai, atitinkantys vartotojų reikalavimus, neturėtų per daug jaudintis, nes konkurencija tėra kova dėl potencialaus vartotojo, kuris tikrai rinksis tai, kas jam yra paranku ir priimtina. Kitaip tariant, konkurencija reiškia tai, kad kiekvienas norintis gali laisvai pasiūlyti pirkėjui savo prekę ar paslaugą. Visgi šiandien susiduriama su kitokiu požiūriu į konkurenciją, kai ji traktuojama kaip kova su konkurentais, o ne kova dėl kliento. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-02
DalykasTeisės referatas
KategorijaTeisė
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis24.13 KB
Autoriusparax
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasG.Šatienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nesazininga konkurencija ir jos apraiskos formos praktikos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • G.Šatienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą