Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Reklamos teisinis reguliavimas Lietuvoje (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos teisinis reguliavimas Lietuvoje (2)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos Respublikos (LR) Reklamos įstatymas. Bendrosios nuostatos. Reklamos principai ir bendrieji reikalavimai. Reikalavimai reklamai, skleidžiamai atskiromis reklamos priemonėmis. Reikalavimai atskirų prekių reklamai. Reklamos kontrolė. Atsakomybė už reklamos įstatymo pažeidimus taikymo tvarka. Baigiamosios nuostatos. Lietuvos Respublikos Reklamos įstatymo nereglamentuojamos sritys. Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymas. Lietuvos Respublikos (LR) tabako kontrolės įstatymas. Politinė reklama. Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija. Išvados. Praktinė dalis. Uždavinys. Sprendimas.

Ištrauka

Mūsų pasirinkta rašto darbo tema – REKLAMOS TEISINIS REGULIAVIMAS LIETUVOJE. Pasirinkome šią temą, kadangi ji mums įdomi bei aktuali kaip reklamos vadybos studentėms. Ateityje tikimės gautas teorines ir praktines žinias pritaikyti dirbdamos reklamos srityje.
Lietuvoje reklamą reglamentuoja ne vienas teisinis aktas ar institucija. Atskiras sritis reguliuoja ir kontroliuoja LR Reklamos įstatymas, Lietuvos visuomenės informavimo įstatymas, LR Alkoholio kontrolės įstatymas, LR Tabako kontrolės įstatymas, LR politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymas, Konkurencijos taryba, Lietuvos Nacionalinio radijo ir televizijos įstatymas, Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba.
Savo darbe pasirinkome plačiau panagrinėti LR Reklamos įstatymą. Aptarsime sritis, kurias jis reglamentuoja ir nereglamentuoja, paanalizuosime teisės aktus, kurie reglamentuoja LR Reklamos įstatyme neaptariamas reklamos rūšis.
Rašydamos šį darbą rėmėmės LR Reklamos įstatymu, LR Alkoholio kontrolės įstatymu, LR Tabako kontrolės įstatymu, LR politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymu, Lietuvos Nacionalinio radijo ir televizijos įstatymu. Taip pat rėmėmės interneto vartuose publikuojamais straipsniais, kuriuose įvairiais aspektais analizuojama reklama Lietuvoje.
Nors reklama vyrauja jau seniai tačiau pirmasis tik reklamos santykius reglamentuojantis teisės aktas buvo priimtas 2000 m. liepos 18 dieną, tai – Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas, o įsigaliojo 2001 m. sausio 1 d..
Šiame įstatyme aiškiai apibrėžta ką jis reglamentuoja, todėl nesunku rasti visus iškilusius klausimus susijusius su matoma, girdima ar skaitoma reklama. Taip pat jame įtvirtintos bendrosios reklamos naudojimosi taisyklės. Tačiau kaip ir kiekvienas teisės aktas, taip ir Reklamos įstatymas turi tam tikrų išlygų. Remiantis pirmuoju šio įstatymo straipsniu, trečiojoje dalyje randame tai, kad jeigu kiti Lietuvos Respublikos įstatymai ar tarptautinės sutartys nustato papildomų ar kitokių reklamos draudimų, yra taikomos tų norminių teisės aktų nuostatos. Tai gi Reklamos įstatymas apibrėžia ir įtvirtina tiek mūsų šalyje teisės sistemoje įsitvirtinusį Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių viršenybės principą, tiek ir kitų įstatymų, galinčių numatyti papildomus draudimus, principą. Taip pat svarbu yra ir tai, jog LR Reklamos įstatymas yra suderintas su Europos Sąjungos įstatyminiais aktais.
Reklamos įstatymo tikslas – gerinti vartotojų informavimą apie prekes ir paslaugas, ginti vartotojų interesus, saugoti sąžiningos konkurencijos laisvę ir sudaryti sąlygas reklaminei veiklai plėtoti (1 str. 1 d.). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-13
DalykasTeisės referatas
KategorijaTeisė
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis26.01 KB
AutoriusAuste
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos teisinis reguliavimas Lietuvoje (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą